Monday, January 29, 2007

Hinnoittelu

Miehet antavat minulle rahaa jalkojeni avaamisesta, tai niin me sovimme. Uskon kuitenkin että harva maksaa oikeasti vain siitä. Minä uskon että miehet maksavat mahdollisuudesta olla hurmaamatta: siitä että nainen tulee asunnolle ja tämän rintoihin saa tarttua heti. Ei kauniita sanoja, ei lupauksia, ei kiinnostusta muuhun kuin itse asiaan. Monologiyhdynnästä.

Minä en ota rahaa vain pillustani. Vuokraan kehoani miesten käyttöön, vuokraan heille huomioni ja ihailuni. Annan jokaisen ymmärtää että he tuntuvat ihanilta sisälläni. Kehun heidän kyrpiään. Annan heille jakamattoman huomion maksetuksi ajaksi. En odota mitään, en kysele mitään, minä en tule soittamaan perään ja vaatimaan sitoutumista. Minusta he eivät tule koskaan kuulemaan.

Minä laskutan myös muusta: ajasta joka minulla kuluu ilmoitusten perkaamiseen ja vastaamisiin (minä en massapostita). Kaunedenhoitotuotteista: ripsiväreistä, säärivahasta, teristä joilla pidän karvani poissa. Alusvaatteista, Gossardin mustista stay upeista, pitsihousuista.

Minä laskutan ohareista: asiakkaat maksavat myös hintaa niistä kerroista kun olen odotellut osoitetietoja valmiina meikeissä kondomit pakattuin. Tai niistä odotteluista parkkipaikoilla kun asiakas ei saavukaan. (Toisen parkkipaikkaoharini jälkeen päätin ottaa jatkossa vastaan vain osoitteita ja ajaa taksilla suoraan niihin. Minä en ole katuprostituoitu.)

1 comment:

Anonymous said...

[South Park episode 415] Chef: You see, chidren, sometimes a man needs to be with a woman.
But sometimes, when the lovin' is over, the woman just wants to talk and talk
and talk and talk.

But a prostitute is someone who would love you
No matter who you are, or what you look like.
Yes, it's true, children.
That's not why you pay a prostitute,
No, you don't pay her to stay, you pay her to leave afterwards.