Monday, January 29, 2007

Säätämistä

Olen yrittänyt ottaa paljon keikkaa tälle viikolle: kuun vaihteessa erääntyvät laskut pitää maksaa. Uskomatonta säätämistä! Olen istunut koneella naputtamassa hurmaavia viestejä tuntikausia eikä yhtään varmaa pokaa vielä näkyvissä. Saatanan amatöörit. "Voitaisiin tutustua ensin." Ne eivät todella tajua ettei minua kiinnosta tutustua niihin. Toki minä keskustelen, opiskelen vaikka mitä ja keskustelen ihan mistä tahansa fiksusti. Kunhan maksetaan. Mutta ei se minua kiinnosta. Eivät minua nämä miehet kiinnosta, minua kiinnostaa heidän rahansa.

Minä pidän eniten miehistä joille raha ei ole ongelma. Jotka kirjoittavat: haluat kaksi tuntia ja perseeseen. Sitten sovitaan kellonaika ja osoite, minä menen, nussitaan, ja lähden rikkaampana kotiin.

2 comments:

Anonymous said...

Ootko koskaan ajatellut antaa asiakkaille semmosta leima korttia? 10 leimaa ja saa kerran ilmaiseksi. Niinkuin jätskiautolla. :P

Anonymous said...

No joo! Oon huomannu just saman.